Asiakastyytyväisyyden arviointi palveluasumisen hankinnassa - Case Hämeenlinna

Talon kuva

Hämeenlinna on ottanut ikäihmisten palveluasumisessa asiakastyytyväisyyden keskeiseksi arviointikriteeriksi. Minikilpailutuksissa parhaita pisteitä saaneet tahot nousevat kaupungin listan kärkeen ja pääsevät helpommin vastaanottamaan uusia asiakkaita.

“Erityislaatuista Hämeenlinnan mallille on ollut tiivis ja pitkäaikainen yhteistyö kaupungin ja palveluntarjoajien välillä”, sanoo palveluntarjoajan, Lomakotiyhdistys Ilonpisara ry:n, toiminnanjohtaja Raija-Leena Löövi.

Yhteistyötä ja mittaamista yhdistelemällä palveluasumisen piirissä asuu Hämeenlinnassa tyytyväisempää väkeä kuin Suomessa keskimäärin. Katso alta video Hämeenlinnan keinokkaasta hankintaesimerkistä.

This content is only visible when the visitor has consented to marketing cookies.

Please accept marketing-cookies to watch this content.

tags