Kaupungin hankintojen kehittämishankkeen päätöswebinaari - Case Vantaa

Event information

Aloituspäivämäärä
Päättymispäivä
Tapahtumakaupunki
Vantaa
Tapahtumapaikka
Webinaari (Teams)
Tapahtuman järjestäjä
Vantaan kaupunki, Hankinta

Webinaarissa esitellään Business Finlandin rahoittaman kehittämishankkeen tuloksia hankinnan sidosryhmille sekä elinkeinoelämän edustajille. Hankkeen keskiössä on hankintojen strateginen kehittäminen ja kaupungin strategisten tavoitteiden (esim. vastuullisuus) jalkauttaminen hankintojen kautta. Webinaarissa kuulet, kuinka Vantaalla on kehitetty ja otettu käyttöön uusia hankinnan johtamisen työkaluja, menetelmiä ja parhaita eurooppalaisia käytänteitä. Kolmen kiinnostavan esimerkin kautta esitellään innovatiivisia hankintakokonaisuuksia.

Ohjelma:

13:00–13:10 Tilaisuuden avaaminen (kaupunginjohtaja Ritva Viljanen, Vantaan kaupunki)
13:10–13:20 Rahoittajan näkökulma kehittämishankkeeseen (johtava asiantuntija Piia Moilanen, Business Finland)
13:20–13:30 Hankkeen tavoitteet (hankintajohtaja Tiina Ekholm, Vantaan kaupunki)
13:30–13:45 Case 1: Opetusrobotiikka (asiantuntija Tuulia Kuismin, Robotiikan oppimiskeskus, Vantaan kaupunki)
13:45–14:00 Case 2: Henkilökohtaisen avun hankinta (asiakasohjauksen päällikkö Anne Aaltio, Vammaisten palvelut, Vantaan kaupunki)
14:00–14.15 Case 3: Tilat 24/7 (johtava asiantuntija Salla Koivusalo, Motiva)
14:15–14:45 Urban Agendan kaupunkikumppanuustyön tuloksia (hankintajohtaja Tiina Ekholm, Vantaan kaupunki ja johtava asiantuntija Salla Koivusalo, Motiva)
14:45–15:00 Keskustelu ja loppusanat (hankintajohtaja Tiina Ekholm, Vantaan kaupunki)